Na

Rapportage

Wij leveren direct na afloop van het evenement de event evaluatie aan. U ontvangt een excel document met een overzicht van de relaties die het evenement wel en niet hebben bezocht. Als u werkt met onze basis plus of tailormade module kunt u deze lijst via de beheermodule op elke gewenst moment zelf downloaden. Afhankelijk van de wensen die u voorafgaand aan het evenement heeft aangegeven kunnen diverse rapportages worden uitgedraaid.
Icoon_pijltje_terug

Evaluatie

U kunt van tevoren al een evaluatieformulier opstellen dat daags na het evenement naar uw relaties kan worden verstuurd. Ook adviseren wij u een mailing te sturen naar relaties die zich hebben afgemeld en naar relaties die zich wel hadden aangemeld en uiteindelijk niet zijn gekomen. Van ons ontvangt u een evaluatie met eventuele verbeterpunten c.q. aanbevelingen voor een volgende editie en lopen die persoonlijk met u door.
Icoon_pijltje_terug

Analytics

Wij bieden een mogelijkheid tot analytics waardoor u inzage heeft in het aantal bounces van uw uitnodiging, het aantal niet afleverbare adressen, alsmede het aantal relaties dat uw uitnodiging heeft gelezen en het aantal dat heeft doorgeklikt naar uw registratiesite. Afhankelijk van de door u aangegeven invulvelden in het registratieformulier, kunnen wij een grafiek van de interesse gebieden van uw relaties verzorgen, deelnemers aan een survey en resultaten uit tijdens het seminar gehouden polls.
Icoon_pijltje_terug

 

After Sales

contactmomenten met klanten zijn over het algemeen schaars. Na afloop van het evenement heeft u een uitstekende alibi om nog eens contact met de betreffende klant op te nemen. Dat kan bijvoorbeeld door middel van het uitsturen van een leuke fotoherinnering, filmpje of andere attentie. Ook daarin kunnen wij u adviseren.
Icoon_pijltje_terug


adminNa – Event evaluatie